Методичне об’єднання вчителів іноземних мов

Методичне об’єднання

вчителів іноземних мов

Основні напрямки роботи:

Методичне об’єднання вчителів англійської і німецької мови працює над формуванням основних лінгвістичних компетенцій учнів та над розвитком пізнавальних процесів. Робота вчителів націлена на пошук шляхів та засобів зацікавлення учнів предметом, підвищення знань з іноземних мов. З цією метою педагоги обирають відповідні методи та форми роботи на уроках, у позакласній діяльності. Основним напрямком діяльності є тісна взаємодія учитель-учень, реалізація творчої активності учня у співпраці з учителем із урахуванням пізнавальних інтересів та уподобань.

МО включено у різні форми методичної роботи школи, приймає участь та презентує свою роботу на педагогічних радах, психолого-педагогічних семінарах, науково-практичних семінарах, засіданнях методичної ради, педагогічних читаннях.

Діяльність МО спланована з метою досягнення якісних змін професійного рівня педагогів через розвиток професійної педагогічної компетенції. На засіданнях розглядались питання: «Проектна діяльність на уроках іноземної мови», «Шляхи підвищення ефективності уроку іноземної мови», «Створення умов для розвитку індивідуальних особистих досягнень учнів» та ін..

Щороку з успіхом проводиться тиждень іноземних мов, у рамках якого відбуваються цікаві заходи: «Свято англійської мови», «Найрозумніший», «КВК знавців німецької мови», «Юний лінгвіст», «Чарівна регата», різноманітні інсценізації, конкурси читців та ін.

Керівник методичного об’єднання 

Бомблюк Світлана Миколаївна 

Науково-методична проблема МО:

Створення умов для самоосвітньої роботи учнів, розвиток їх здібностей

Мета:

Розвиток лінгвістичних умінь та навичок учнів, здатності використовувати іноземну мову як інструмент у різноманітних сферах життєдіяльності

Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання слідуючих завдань:

  • Створювати для учнів мотиваційне середовище, адекватне для успішного вивчення іноземних мов.
  •  Забезпечувати сприятливі умови для інтелектуального, соціального становлення особистості учнів із урахуванням їхніх пізнавальних інтересів та уподобань.
  •  Моделювати навчальний процес відповідно до сучасних вимог педагогічної науки і практики, гнучко адаптувати його до навчальних умов.
  • Працювати над формуванням навичок самостійної розумової, творчої, дослідницької діяльності учнів
  • Підтримувати доброзичливий клімат співпраці з учнями, стимулювати їхню творчу активність.

Члени методичного об’єднання 

 


 
 

 

 

Подобається