Методичне об’єднання вчителів естетичного циклу

Керівник методичного об’єднання

 Основною ідеєю методичного об’єднання є розвиток творчих здібностей учнів, формування естетичної, духовної культури, пізнання прекрасного, завжди досягати поставленої мети і робити це яскраво і красиво.

Вчителі у своїй роботі не тільки впроваджують нові технології, а постійно знаходять щось нове, оригінальне у вирішенні завдань.  Найяскравіше вираженою є позакласна робота вчителів естетично-трудового циклу.

Це курси за вибором «Розвиток творчого потенціалу учнів», «Деревообробні промисли», «Акварелі веселки», «Їдемо, плаваємо, літаємо», та гуртки хорового і вокального співу. Творчі надбання наших вихованців постійно прикрашають шкільні заходи, свята.

З року в рік на районних оглядах «Художньої самодіяльності і дитячої творчості», у конкурсах «Таврійський барвограй», «Юний художник», «Таланти твої, Херсонщино», в змаганнях «Повітряні змії», – наших учнів високо оцінюють і нагороджують грамотами, дипломами, подяками як на районному,так і на обласному рівні.

Вчителі трудового навчання із своїми учнями вже 10 років поспіль займають призові місця в обласному турі предметних олімпіад з трудового навчання. Є переможці і всеукраїнського рівня.

Свою творчу діяльність вчителі демонструють і розкривають на засіданнях методичних об’єднань, районних семінарах. Всі працюють над удосконаленням свого професійного рівня, співпрацюють з іншими методичними об’єднаннями. Вчителі постійно поповнюють матеріальну і методичну базу предметів естетичного та технологічного циклів.

Члени методичного об’єднання 

 

 

 

 

 

 

 

 

Принципи роботи МО

*    Висока ефективність навчання та виховання учнів.

*     Прищеплення любові до ручної праці, мистецтва, музики.

*     Високий рівень участі у предметних олімпіадах та у виставках-оглядах.

*     Національна самосвідомість та збереження українських традицій.

Завдання методичного об’єднання

*   Створення умов для успішного досягнення результатів та покращення професійної діяльності вчителя естетично -трудового циклу.

*   Робота над рефлексивною діяльністю вчителя та учня на основі моніторингу.

 *  Робота із творчо обдарованими дітьми.

 * Створення умов для якісної та успішної позакласної роботи вчителя та учня (гуртки, курси за вибором).

 * Виховання активної життєвої позиції, адаптивності, готовності до безперервної професійної освіти, конкурентної боротьби на ринку праці, потреби ініціативно включитися в систему нових економічних відносин.

Подобається