Навчаємось по-новому: про педагогічну раду від початківців

Саме про педагогічну раду від методичного обєднання вчителів початкових класів – а ми в школі звемося “початківці” –  хочеться розповісти в даній статті.

Сучасний світ. Стрімкий, швидкоплинний потік інформації. Сучасні діти. Активні, творчі, невагомовні. Як встигнути за новими вимогами, які перед нами ставить суспільство?

 

“Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей” – саме цій темі була присвячена педагогічна рада, яка нещодавно відбулася в нашій гімназії.

Рибчук Т.М., заступник директора з НВР, познайомила присутніх з теоретичними питаннями, а вчителі початкових класів Спірідонова Ю.В., Чернишева Л.В., Добрянська С.А., Кобзаренко Н.В., Фурман Т.І., Дрозд І.Г., Дишловенко Л.В., Гмиря Т.П. та Сікоцінська З.О. вдало доповнили її виступ. Після об’єднання всіх у групи, робота закипіла.

Присутні побачили, як вчителі почткових класів на практиці застосовують ті технології та прийоми, які якнайкраще розвивають критичне мислення. Тетяна Михайлівна у виступі наголосила, що використані методи та прийоми є універсальними, їх успішно у своїй практиці можуть використовувати не лише вчителі початкових класів, а й ті, хто працює зі старшими школярами.

Вчителі зустрілися в ранковому колі, де обмінялися враженнями про день та поділилися секретами про себе; погралися, навчаючись з цеглинками «Лего»;  повідповідали на запитання кубика Блума; познайомилися з технологією «Фішбоун»; взяли участь у руханці та поскладали танграм. Підсумком педради став виготовлений лепбук «Компетентності НУШ».

На завершення всі переглянули фільм, у якому батьки першокласників поділилися враженнями від навчання в НУШ.

Педагогічна рада промайнула дуже швидко, та залишила у присутніх приємні враження. Сподіваємося, що побачене вчителі будуть використовувати на практиці.

Подобається

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *