Конкурс “Живи, книго!”

Згідно плану бібліотеки був проведений рейд по перевірці стану збереження підручників. Всього було оглянуто ~ 2650 підручників:

  • у відмінному стані ~ 1036;
  • у задовільному ~ 1612 ;
  • незадовільному ~ 2.

Перевіркою було встановлено:

1. Молодші класи.

В усіх класах молодшої школи організовані пости бережливих, юні книголюби працюють, оформлені куточки «Живи, книго!», заведені папки відповідальних.

У всіх дітей книги обгорнені і мають закладинки. Найкраще збережені книги у 2-Б, 2-В, 3-Б, 3-В, 4-А ( Кобзаренко Н.В.,

Жогло Т.О., Данілейко С.І., Спірідонова Ю.В., Добрянська С.А.).

В 2-А, 3- А, 4-Б та 4-В класах не у всіх дітей вірно обгорнені книги (Петрук М., Поляновський Д.). Була проведена бесіда «Як правильно обгорнути книгу».

2. Середня ланка.

5-Б, 5-В, 7-А, 8-А, 8-В, 9-Б – пости бережливих працюють, куточки оформлені, книги обгорнені та підписані (Шевченко Т.В.,

Денисенко В.В., Вільшун Н.А., Скараєва С.І., Коренюк В.М.). Слід відмітити роботу відповідального за збереження книг учня 8-А класу Рибчук Станіслава.

Не на належному рівні проводиться робота в 5-А, 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-В класах: куточки діють, але відповідальні не виконують своїх обов’язків, книги не підписані та не всі обгорнені

(Надольський Д., Жабченко С., Дрозд Д., Чуб С., Кордик В., Русу І., Фоменко Ю., Окул А.).

3. Старша ланка.

В 10, 11 класах книги обгорнені, підписані, куточки діють, відповідальні за збереження книг працюють (Яцюк Н.А.,

Бартощак Н.В.).

Подобається